О, це чарівне поєднання слів: "без правил" ... приставлений цю фразу до якого-небудь банального, затертих до дір терміну, можна залучити набагато більшу увагу народних мас. Дотримуючись знаменитим висловом "правила існують для того, щоб їх порушувати" і тому факту, що в кожній людині сидить свій маленький зубастий анархіст, багато умільці мультимедійного фронту намагаються розбудити в нас беззаконня і спрямувати погляди до своїх проектів. І треба сказати, у них це частенько виходить.
Пацанчик! Є, шоль, дрібниця?
Гравці зі стажем напевно згадають Chaos League - відчайдушну суміш з регбі, стратегії і фентезійного сеттинга. Cyanide Studio , при створенні свого першого "регбі без правил", відкрито орієнтувалися на настільну гру Blood Bowl у всесвіті Warhammer . Тепер же вони отримали права на ліцензію і готові показати далеким від настільних забав гравцям, чого ж насправді коштує "кривавий кубок".
Для тих, хто не знайомий зі спортом і не розуміє різниці між регбі і реггі, нагадую загальний зміст: є поле, на цьому полі знаходяться дві команди, кожна з яких намагається занести м'яч у залікову зону на території супротивника. От і все. І якщо в регбі "нашого світу" існує багато нюансів і застережень в правилах проведення матчу, то Blood Bowl запропонує досягати вам поставленої мети без оглядки на чесну гру. У хід навіть можуть йти кулуарні інтриги, такі як допінг, підкуп суддів та інша "бруд" ... Заборонений плід завжди солодкий, чи не так?
Мабуть в грі буде присутній і заклинання, пов'язане з левітацією.
У грі зможуть зіткнутися між собою вісім рас-супротивників: люди, орки, ельфи, гноми, хаосіти, гобліни, люди-ящери і люди-пацюки (Скава). У кожної з команд буде свій набір особливостей, манера гри, тактика, певні плюси і мінуси. Хтось буде розраховувати на грубу силу і навал, хтось буде частіше підлаштовувати підлянки опонентові, а хтось використовувати магію. Протягом чемпіонату ваші підопічні зможуть набирати досвід (впливає на швидкість, силу, броню) і набувати все більшу унікальність. Крім цього, в кожній расі будуть присутні свої спеціальні юніти, які зможуть відчутно вплинути на хід гри, вони будуть сильніше і універсальніше, ніж звичайні польові гравці.
Cyanide Studio залишили в грі можливість грати як в покроковому режимі (за канонами "настолки"), так і в реал-таймі. Особливих відмінностей між режимами не буде, просто в грі без паузи доведеться набагато шустрей міркувати і мати розвинену дрібну моторику пальців.
Про менеджерської складової гри відомо поки найменше, чи буде вона чітко дотримуватися умов свого прабатька або виявиться копією простого і, мабуть, незграбно менеджменту з Chaos League - поки питання.
Один з тих самих "спец-юнітів".
Хотілося б висловити надію щодо того, щоб розробники не забули перенести зі свого попереднього проекту двох унікальних коментаторів, які з тонким гумором, цинічно і саркастично обговорювали те, що відбувається на полі (і поза ним), висміювали гравців і видавали перли чистіше висловлювань Віктора Гусєва на пару з Дмитром Губерніева . Якщо ми все це не почуємо в Blood Blow - буде вельми прикро.
***
У 2004-му році Cyanide Studio вже довела світові, що вміє робити гри "без правил". Навіть якщо вони просто повторять всі свої напрацювання, то вже буде добре. Але ми, звичайно ж, сподіваємося, що вони не зупиняться на цьому, а зможуть нас приємно здивувати і порадувати вдалими нововведеннями.
|