Мережевий екшен - жанр, унікальний за своїми характеристиками. Ігри, орієнтовані на дуелі і командні поєдинки по локальних мережах і Інтернет, розвиваються відокремлено від решти гейм-індустрії. Якщо проекти, призначені, в першу чергу, для одиночного проходження, хизуються шикарною картинкою і захоплюючим геймплеєм, то онлайн-бойовики концентруються виключно на бійках і перестрілках. Візуальна сторона хороша рівно настільки, щоб не різати око, і не більше того: інакше системні вимоги перевищать можливості середньостатистичної конфігурації, і популярність продукту постраждає. Фабула і зовсім розробляється на самому примітивному рівні: на неї ніхто не звертає уваги, а й обходитися зовсім без сюжетної лінії якось не прийнято.
Як вам траєкторія польоту?
Задумка Fallen Empire: Legions спочатку вторинна. Досить давно нас радувала Starsiege: Tribes , що славилася унікальною фізичною моделлю. Горбисті локації здавалися складними лише новачкам: досвідчені гравці знали, що недосяжних точок там просто немає - на будь-яку можна буквально злетіти, вдало відштовхнувшись від поверхні. Порадував нас не так давно Devil May Cry 4 , де герої могли затримуватися в повітрі на пристойний відрізок часу, і в підметки не годиться Tribes : там, в польоті, стріляли, ухилялися від гранат і взагалі проводили ігрового часу більше, ніж впевнено стоячи всіма кінцівками на землі. На жаль, поступово проект втрачав популярність, сиквел і зовсім приніс одні збитки, в результаті чого створила його студія Dynamix була закрита видавцем Sierra .
У GarageGames - автори Fallen Empire: Legions - входить значна частина команди, яка створила Starsiege: Tribes , а тому вони, не боячись судових тяжб з приводу авторських прав, подають нам в цьому році те ж блюдо, але під новим графічним соусом.
Приземлятися навіть не підозрює про те, що знаходиться на прицілі.
"Фішка" проекту все та ж: тривалі польоти, надають масу нових можливостей для тактичних маневрів. Продукт орієнтований на невеликі командні битви, але, якщо вірити анонсів, впорається і з масштабними бійками (до 64 осіб), і з дуелями. Карт спочатку буде трохи, але, думається, все геймери знайдуть собі хоча б кілька відповідних за розміром і режиму гри. Останніх, до речі, теж очікується замало, але розробники б'ють себе кулаками в груди і обіцяють, що перший стафф-пак вийде до того, як всі локації і різновиди боїв встигнуть набриднути.
Що найбільше дратує при читанні прес-релізів та інтерв'ю: девелопери Fallen Empire: Legions геть відмовляються називати точні цифри. Кількість і розміри карт, перелік режимів гри, види зброї - щодо всього цього панове з GarageGames оперують обтічними поняттями на кшталт "багато" або "мало". В таких умовах просто неможливо зробити однозначний висновок про те, що ми побачимо після релізу.
А обладунки-то хороші, тільки, мабуть, надто громіздкі.
***
Fallen Empire: Legions повністю відповідає всім вимогам, що звичайно ставляться мережевим FPS. Вона гарантує своїм користувачам ураганний екшен, незвичайну фізичну модель і симпатичну картинку, що не відволікаючу від дії. Звичайно, стартова версія невелика - в кращому випадку десяток-другий карт і кілька режимів гри, але з часом розробники обіцяють випускати все нові і нові доповнення, які перетворять і без того видатний шутер в цукерочку.
|