" Периметр 2: Нова Земля " бадьоро крокує до релізу, балансуючи на нитки суперечливості першої частини. Фанати задаються питанням, чи зможе гра зберегти психоделическую атмосферу, хардкорний оригінальний геймплей і при цьому домогтися комерційного успіху, не отримавши ярлик "продукт на любителя"? На шляху до подолання цієї дилеми KD Lab прийняла багато радикальних рішень, які дивують при першому погляді на " Периметр 2 ". Про них і поговоримо.
Лісова село Вихідні тексти. Земля рівна, як по лінійці.
Еволюціонував, в основному, ігровий процес. У центрі уваги, як і раніше, перетворення ландшафту спеціальними будівлями - Гео-Ядрами. Тільки в " Периметрі 2 " погляди людей майбутнього на зручний рельєф розділилися. Результату подобається будувати на плоскій рівнині, а розлучився із ним Поверненню більш до душі водна гладь і плаваючі споруди. Прагнучи звести якомога більше ядер, які видобувають безцінну енергію, раси борються за територію, то затоплюючи окремі ділянки карти, то піднімаючи з водних глибин земну твердь. Бази гравців розростаються, десятки сяючих ядер з'єднуються променями з іншими будівлями, і над цим павутинням колишеться силове поле захисного периметра. Периметр включають не для краси - занадто багато енергії йде на цю ілюмінацію. За блискучим силовим парасолькою ядра ховаються від ворожих штурмовиків, лазерні турелі і вогненні бомби яких безсилі пробити щит. Всі перераховані особливості геймплея знайомі нам по першій частині, хоча швидкість і масштабність дій зросли. Будуємо ядра десятками, вчасно включаємо / вимикаємо периметр, тісно ворога широким фронтом, відвойовуючи кожен сантиметр значно більш просторих, ніж раніше, карт. А якщо не вдається - беремо на озброєння різні стратегічні хитрості.
Ставок Возвратніков. Численні ядра забезпечать достатній запас енергії, щоб витримати атаку з двох фронтів.
Наприклад, ми як і раніше можемо трансформувати юнітів: важкий танк "Левіафан" миттєво перетворюється в літаючу "Мантикора", а зграя "Глайдер" - в наземні "Винищувачі". З'являться і більш сміливі нововведення. Тепер наш курсор шанобливо називається "Правиця" і може не гірше екскаватора ритися в землі, корежа ворожі галявини і викопуючи особливі артефакти - пси-кристали. Вибравшись на світло, кристали показують гравцеві запаморочливі бачення з минулого Нової Землі, демонструючи цим здатність KD Labs цікаво подавати сюжет. Більш нагальна користь від камінчиків - можливість насилати на ворога стихійні лиха. Результат живить любов до смерчів і вибухів, а також може тимчасово зробити свої будівлі невидимими. Повернення з допомогою кристалів затоплює бажану територію водою або вкриває її периметром, а над ворожою базою може викликати метеоритний дощ. Вивчені вміння дозволено вдосконалювати, і цей факт дає розробникам право говорити про появу рольової і навіть екшен складової в " Периметрі 2 ".
А ось і сам периметр - силовий щит, що дає тимчасову невразливість базі.
У багатьох нововведень в сіквелі є зворотна сторона. Домогтися епічного розмаху баталій і розширити карти вийшло тільки шляхом обмеження деталізації моделей. Панорама фантастичного поселення, сяючого численними спецефектами на основі систем частинок, виглядає здорово, за що спасибі движку Vista Game Engine. А ось на великому плані незграбні споруди, безформні юніти і непримітний ландшафт своїм виглядом здорово пригнічують. Додавши нові стратегічні можливості, одночасно розробники урізали число юнітів до семи, а будівель - до восьми, на кожну расу. Прекрасно розуміючи надзвичайну скромність пропонованого парку техніки, вони обіцяють кожним патчем додавати нових істот. Причина такого самообмеження - бажання налагодити баланс і штучний інтелект до прийнятного рівня. Комп'ютерний мозок, за словами очевидців, вже веде себе досить не по-дурному, так що навіть довелося урізати його початкові ресурси в сюжетних місіях. Хвалять тестери і інтерфейс, зрозумілий і зручний, як і в оригінальному " Периметрі ".
Поблизу будівлі і юніти нагадують дитячі іграшки.
Розробники всіляко запевняють, що матеріали офіційного сайту допоможуть гравцям, які раніше не чув про " Периметр ", розібратися в історії вигаданому всесвіті. Не ясно тільки, як цьому сприяють мовні звороти на кшталт: "Тактичний Маніпулятор Прямої Дії" Правиця "побудований на основі допоміжного агрегату Спіралі фрейм, який пов'язаний з нею підпросторових енергоканали". Навіть без наукової лексики вистачає загадок. Наприклад, люди Виходу покинули зруйновану Землю і проклали собі шлях через багато світів до Нової Землі. Через деякий час люди Повернення відділилися від "початкових кодів", і, розвернувшись на 180 градусів, вирушили назад, на Стару Землю. І ось, незбагненним чином, обидва народи зустрілися на одній планеті. Безсумнівно, 19 місій в двох кампаніях дадуть відповідь на всі наші запитання, а світ " Периметра " стане логічним і зрозумілим.
А ось здалеку битви виглядають цілком ефектно.
***
Насправді " Периметр 2: Нова Земля " не готує для гравців легких шляхів, не збирається розслабляти і розважати. Загадки в сюжеті, незвичайність і різноманіття правил, ураганний ігровий процес - все це риси хардкорних гри, зрозуміти і полюбити яку захоче не кожен.
|